Ikke la skjermen stjele søvn

Med bedbuddy, kan du surfe, lese mail eller se film på kvelden uten å påvirke søvnen.

Finn ut mer Last ned

Prøv bedbuddy 14 dager - gratis

Bedbuddy justerer fargetemperaturen som skjermen din sender ut. Ved å dempe styrken kan du surfe, lese mail eller se film uten å ødelegge for nattessøvnen.

Å bli utsatt for kunstig lys mellom solnedgang og når vi legger oss demper produksjonen av søvnhormonet melatonin, øker oppmerksomheten, forskyver døgnrytmen og gjør det vanskelig å sovne. Bedbuddy løser dette problemet ved å konfigurere fargetemperaturen din slik at pc-belysningen følger solens bane.


Over 10% sliter med søvnen

Et økende problem i vår teknologiske hverdag er søvnforstyrrelser. 11,7 prosent av Norges befolkning sover så dårlig at det går ut over kvaliteten på hverdagslivet. For at du skal kunne være den beste versjonen av deg selv er det viktig at du får nok søvn.

Søvnstudier viser at det var en klar sammenheng mellom surfing på mobil og PC og insomni, altså søvnvansker. Ta i bruk bedbuddy og la deg overraske av effekten.

Følg bedbuddy

Få siste nytt eller kom med innspill


Prøv i 14 dager helt gratis

Last ned bedbuddy